Monday, April 5, 2010

Tentang diri saya

Nama : Abdullah Afandy
Tarikh lahir: 22/12/1994
Keluarga: Ibu, Ayah dan 1 kakak

Idola saya ialah bapa saya kerana dia adalah seorang yang baik hati, berugama, peramah dan berpengalaman

5 perkara yang saya suka:
-Minum Kopi Ais
-Melungsuri Internet
-Warna Hijau!
-Keluar dengan kawan/keluarga
-Menikmati bintang-bintang di langit

5 Perkara yang saya benci:
-Cicak
-Membaca Novel
-Berlari
-Makan sayur-mayur
-Membeli-bela

Kekuatan saya ialah dalam bidang sains dan ilmu hisab.

Kelemahan saya ialah saya tidak kreatif

Prinsip hidup saya ialah...
-Mengambil peluang yang diberi kepada saya
-Mengamalkan kehidupan seimbang

Pada tahun ini saya berazam untuk...
-Belajar dengan lebih tekun
-Mengisikan masa lapang saya dengan bersenam dan belajar
-Menjalin persahabatan dengan teman-teman di VIP

:)

No comments:

Post a Comment